Uplatnění práva z vadného plnění (reklamace)
Jméno a příjmení
Adresa
Telefon a e-mail
Označení prodávajícího nebo servisu: Jiří Venclík
IČ prodávajícího nebo servisu: 452 33 853
Adresa prodávajícího nebo servisu: Gagarinova 442, 783 65, Hlubočky - Mariánské Údolí
Uplatnění práva z vadného plnění (reklamace)
Vážení,
dne ………… ve vašem e-shopu ………...............zakoupil ..................... zn. ....................... Popište závadu zboží: ................................................................................................................................................................
Vzhledem k tomu, že se zřejmě jedná o vadu odstranitelnou, žádám vás o opravu.................... (jasné uplatnění práva z vadného plnění), a to nejpozději v zákonné lhůtě 30 kalendářních dnů.
Zároveň vás žádám o vystavení písemného potvrzení o uplatnění reklamace s uvedením, kdy jsem právo uplatnil, co je obsahem reklamace spolu s mým nárokem na opravu a následně o potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání.
Předem děkuji za kladné vyřízení
..............................................
(vlastnoruční podpis)
Přílohy:
Kopie kupního dokladu